СТОЯТИ НА МІСЦІ – ЦЕ ВСЕОДНО, ЩО РУХАТИСЯ НАЗАД



16 січня 2023 року в Укртелерадіопресінституті завершився курс навчання «SMM та SEO для традиційних медіа» з циклу медіаграмотність для працівників пресслужб Державної служби України з надзвичайних ситуацій, її територіальних органів та працівників Міністерства оборони України.

Заключну лекцію «Побудова представництва в Інтернеті та SEO-просування Інтернет-видання» провів викладач вищої категорії Укртелерадіопресінституту, досвідчений мережевий маркетолог Павло Кавецький. Його думка, винесена у заголовок цього тексту, і є розумінням головного застереження для функціонування медіа у Світовій мережі. Алгоритм Google можна ефективно опанувати, якщо чітко дотримуватися перевірених практикою правил і рекомендацій. Саме їх і надав слухачам курсу викладач Павло Кавецький. Вони сформовані, як він зауважив, не тільки з книжних знань, а здебільшого з власного практичного досвіду створення веб-сайтів та їхнього просування. Серед основних – наступні: визначення цільової аудиторії, формування портрету споживача контенту, створення оригінального медіатексту, доступність та зручність завантаження, постійне періодичне оновлення публікацій, залучення користувачів до створення медіа продукту, інтерактивне спілкування, адаптування медіа тексту до стандартів кожної з соціальних мереж. Ці та інші  рекомендації є дієвими агрегаторами активності користувачів в Інтернеті.

Ішлося також про особливості роботи пресслужб ДСНСУ в соціальних мережах, можливих новаціях. Павло Кавецький дав високу оцінку сайту ДСНС України, відповідаючи на запитання слухачів, запропонував низку  інструментів для ефективного поширення інформації від Служби до споживачів.

Слухачі навчального курсу отримали електронні презентації лекцій.

Sign up for us!