Семінар «Ефективний менеджмент незалежних місцевих ЗМІ в умовах децентралізації»



Сьогодні, 12 листопада 2020 року, відбувся навчально-практичний семінар «Ефективний менеджмент незалежних місцевих ЗМІ в умовах децентралізації».

Захід під егідою ОБСЄ зібрав у готелі «Президент» у Києві  керівників роздержавлених друкованих ЗМІ  з майже всіх областей України. У навчально-практичному семінарі, організованому Офісом Координатора проектів спільно з Укртелерадіопресінститутом, узяв участь перший заступник Голови Держкомтелерадіо України Богдан Червак. У своєму виступі він детально проаналізував ситуацію з роздержавленими друкованими виданнями і розповів про заходи, що вживаються для підтримки незалежних видань.

Модератор семінару, керівниця Офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні з розвитку  Ліана Хоровицька висловила подяку Укртелерадіопресінституту та Держкомтелерадіо за активну участь  в організації навчально-практичного семінару «Ефективний менеджмент незалежних місцевих ЗМІ в умовах децентралізації, а також  спільну діяльність, спрямовану на підтримку медіа, зокрема, реалізацію навчальних програм.

Учасники навчально-практичного семінару з великим інтересом сприйняли  виступ медіа-тренера Алі Сафарова,юриста ГО «Інститут масової інформації». Він зосередив увагу на актуальних для ЗМІ питаннях і надав корисну інформацію та знання, які допоможуть керівникам медіа забезпечити ефективну роботу видань.

Розглянуто актуальні аспекти правового регулювання діяльності друкованих видань.

Зокрема проаналізовано правовий статус друкованого видання і редакції друкованого видання. Відмінності між засновником друкованого видання і його редакцією. Викладено особливості і вимоги щодо реєстрації перереєстрація друкованого видання. Ішлося також про особливості правового статусу реформованих друкованих видань, наявність пільг та додаткових обов’язків станом на 2020 рік.

 Актуальними були також питання щодо корпоративного управління юридичною особою: організаційно-правові форми та їх особливості, права засновників та учасників, можливі конфліктні ситуації в корпоративному управлінні, зокрема рейдерство, та шляхи убезпечення від них.

Медіа-тренер зосередив увагу на проблематиці Договорів як основи господарської діяльності: форми договорів, обов’язкові умови для дійсності договорів, підстави визнання договору недійсним, забезпечення умов договору, практика вирішення спорів щодо виконання умов договорів.

Розглянуто питання реклами в діяльності друкованих видань: загальні вимоги і обмеження щодо реклами, особливості реклами саме в друкованих виданнях, особливості реклами окремих видів товарів в друкованих виданнях; інтелектуальної власності в діяльності друкованих видань: загальні питання авторського права, оформлення прав на статті і фотографії з авторами і журналістами в залежності від особливостей правовідносин з ними, захист прав інтелектуальної власності в суді.

Актуальним було і питання правового регулювання взаємовідносин з журналістами та іншими працівниками ЗМІ. Строковий і безстроковий трудовий договір. Договори цивільно-правового характеру. Договори з фізичними особами-підприємцями.

 Учасники семінару висловили подяку організаторам і медіа-тренерові за детальний аналіз актуальних проблем становлення роздержавлених медіа.

Sign up for us!