Медіаграмотність: як не стати заручником російських інформаційних кампаній в соціальних мережах



Тренінг на цю тему, організований і проведений 11 жовтня ц.р. Укртелерадіопресінститутом за підтримки Держкомтелерадіо у ZOOM, зібрав в онлайн режимі працівників засобів масової інформації.

Денис Замрій, завідувач відділення Укртелерадіопресінституту, насамперед ознайомив слухачів з особливостями, механізмами і алгоритмами функціонування соціальних мереж. Адже власне розуміння їхнього функціоналу й дає розлогу відповідь на запитання про те, як не стати жертвою пропагандистських маніпуляцій в соціальних мережах.

Медіа тренер виконав і надзавдання, ознайомлюючи зацікавлену аудиторію з ефективними інструментами роботи в таких соціальних мережах, як Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, їхніми основними метриками. Ця інформація необхідна для того, щоб не тільки не втрапити на гачок маніпуляторів. А, насамперед, для створення на основі добротного сайту власної медіа імперії, спрямованої на просування ЗМІ та монетизацію її діяльності.

У цьому контексті медіа тренер Денис Замрій виклав ключові принципи таких рекламних інструментів, як таргетування, інфлюєнс (розкручування сюжету з кінцевим розв’язанням проблеми), краундфандинг (передплата на щось), сіпіей (сплата за покупку), патрон (вироблення контенту на замовлення).

Отже, слухачі отримали масив корисних знань, які можуть по-перше, убезпечити від втрапляння в сіті маніпуляторів, а по-друге, істотно підтримати ЗМІ матеріально.  

Sign up for us!