Cемінар для керівників роздержавлених ЗМІ “Ефективний менеджмент незалежних місцевих ЗМІ в умовах децентралізації “



«Ефективний менеджмент незалежних місцевих ЗМІ в умовах децентралізації» .  Такою була тема навчально-практичного семінару для керівників роздержавлених ЗМІ, який відбувся 19 листопада в готелі «Президент» у Києві.

У заході, організованому Укртелерадіопресінститутом за участі Держкомтелерадіо  під егідою ОБСЄ, взяли участь працівники реформованих державних і комунальних друкованих видань з десяти областей України.

Медіа тренер, юрист ГО «Інститут масової інформації» Алі Сафаров детально ознайомив присутніх  практично з усіма нюансами правового регулювання діяльності друкованих видань. Ішлося, зокрема, про відмінності змісту понять «правовий статус друкованого видання» і «правовий статус редакції друкованого видання», а також про те, як це впливає на діяльність цих суб’єктів та співпрацю  між засновником друкованого видання і його редакцією, надано покрокову «дорожню карту» для  реєстрації чи  перереєстрації друкованого видання.

За словами Алі Сафарова, врахування особливостей правового статусу реформованих друкованих видань, а також факту корпоративного управління юридичною особою спростить можливість скористатися наявними пільгами, й допоможе уникненню конфліктних ситуацій.

Медіа тренер надав роз’яснення щодо проблематики організаційно-правових форм корпоративного управління та їхніх особливостей, прав засновників та учасників. Детально проаналізовано підґрунтя виникнення можливих конфліктних ситуацій в корпоративному управлінні, зокрема, рейдерства, надано рекомендації та вказано  шляхи убезпечення від них.

На навчально-практичному семінарі приділили прискіпливу увагу питанням договорів  як основі господарської діяльності: форми договорів, обов’язкові умови для їхньої дійсності, підстави визнання договору недійсним, забезпечення умов договору, практика вирішення спорів щодо виконання умов договорів.

Ретельно опрацьовано і теми рекламної  діяльності друкованих видань, зокрема,   особливості реклами окремих видів товарів у друкованих виданнях; питання інтелектуальної власності –  авторського права, оформлення прав на статті і фотографії з авторами і журналістами залежно від особливостей правовідносин з ними,  а також викладено засади захисту прав інтелектуальної власності в суді.

Керівники роздержавлених друкованих ЗМІ з великим інтересом сприйняли частину тренінгу, присвячену правовому регулюванню взаємовідносин з журналістами та іншими працівниками ЗМІ, зокрема, ефективності  строкового і безстрокового трудових договорів.

Отже, образно кажучи, учасники навчально-практичного семінару «Ефективний менеджмент незалежних місцевих ЗМІ в умовах децентралізації» отримали своєрідні правові ключі для  успішного ведення медіа бізнесу.

Sign up for us!