• Локація вул. Б. Хмельницького, 46, м. Київ, 01030, Україна
  • Номер телефону (044) 234 3552

НАВЧАЛЬНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ РЕДАКТОРІВ ТА БУХГАЛТЕРІВ КОМУНАЛЬНИХ ЗМІ, ЩО ПРОХОДЯТЬ РЕФОРМУ РОЗДЕРЖАВЛЕННЯ



 

Офіс Координатора проектів ОБСЄ в Україні за поданням Укртелерадіопресінституту 27 липня цього року провів навчальний семінар для редакторів та бухгалтерів комунальних засобів масової інформації, що проходять реформу роздержавлення. Захід було розраховано на видання, які змінили форму власності на приватну та стикаються у своїй роботі з питаннями, які пов’язані із практичними аспектами подальшої господарської діяльності. Участь у семінарі взяли близько ста фахівців. Сьогодні надходить багато пропозицій від представників редакцій, які не встигли зареєструватися, продублювати захід. У ході семінару було розглянуто багато проблем серед яких наступні :

  1. Особливості правового статусу реформованих друкованих ЗМІ: додаткові права і гарантії, додаткові обмеження і заборони порівняно зі звичайними ЗМІ відповідно до Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації».
  2. Особливості корпоративного управління реформованих друкованих ЗМІ: відсутність трудового колективу як суб’єкта правовідносин, врегулювання корпоративних конфліктів в ТОВ, особливості приватного підприємства, особливості інших форм господарського товариства.
  3. Економічна діяльність реформованих друкованих ЗМІ: взаємовідносини з типографією, логістикою, правові особливості реклами в друкованих ЗМІ, особливості договорів на реалізацію і передплату друкованих ЗМІ, правові методи забезпечення виконання зобов’язань в господарських відносинах, оподаткування тощо.
  4. Особливості державного замовлення в реформованих друкованих ЗМІ: законодавство про публічні закупівлі і державну підтримку суб’єктів господарювання в поєднанні з положеннями Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації».
  5. Особливості трудових взаємовідносин в реформованих друкованих ЗМІ: відсутність статусу державного службовця і відповідних обмежень, службові твори тощо.
  6. Інтелектуальна власність в діяльності реформованих друкованих ЗМІ: право на назву і право на торгівельну марку, авторське право на статті і фотографії, роялті і ліцензійні угоди тощо.
  7. Дивіденди. Раціональність їх виплат. Нарахування, виплата, оподаткування, звітність.
  8. Розподіл прибутку та його облік. Куди й на які потреби можна використовувати.
  9. Як списувати основні засоби після роздержавлення.
  10. Які питання обов’язково повинні узгоджуватися на зборах засновників.
  11. Система оподаткування в редакції – яка краща?
  12. Ремонт приміщення, яке знаходиться в оренді. Облік витрат.
  13. Позаштатні працівники. Чи платити їм заробітну плату в зв’язку з легалізацією зарплат.  Чи обов’язково заключати з ними договір на виконання робіт. Чи можна працювати на добровільних засадах.
  14. Як раціонально мотивувати працівників щодо оплати праці на Інтернет – сайті і в газеті.
  15. Формування собівартості 1 кв. см., передплатної ціни на газету. Можливий механізм розрахунку для газетної друкованої площі. А також, як формувати ціни для розміщення реклами та матеріалів на сайті.
  16. Частки в статутному капіталі. Як вони відображаються в Деклараціях про доходи. Вплив на субсидії.

З урахуванням численних звернень про повторне проведення семінару Офісом Координатора проектів ОБСЄ в Україні прийнято рішення про дубль-семінар, який відбудеться у м. Києві 2 листопада 2018 року. У зв’язку з тим, що захід розраховано на сто учасників реєстрацію буде припинено 29 жовтня, або раніше у випадку заповнення квоти. Семінар одноденний. Час проведення 10.00 – 17.30.

Участь у семінарі є безкоштовною. Харчування за рахунок організаторів. Компенсація витрат на проїзд здійснюється відповідно до правил: відшкодування можливе за умови пред’явлення оригіналів проїзних документів «туди» та копії проїзного документу «назад», а також оригіналу паспорту. Копію зворотнього документу можна буде зробити на місці.

Компенсується проїзд потягом купейного та плацкартного типу, 2 класу в потягах Інтерсіті, а також автобусом.

Витрати на бензин/проїзд автомобілем не повертаються.

Від кожної редакції можлива реєстрація двох осіб. Керівника і головного бухгалтера. Якщо вам потрібна консультація з питань не зазначених у цьому листі – прохання надіслати їх за адресами:

thedrozdova@gmail.com

secretar@utrpi.org.ua 

 

Підписуйтесь на нас!